Winkelwagen Totaal: 0.00 €
0
Geen items in de winkelwagen
Catalog

Verzenden algemene voorwaarden


Voorwaarden voor gebruik

Levering vindt plaats pas na het ontvangst van de betaling. De levertijd wordt berekend vanaf de datum waarop u de bevestiging van uw betaling hebt ontvangen via e-mail.

Wij verwerken geen orders in het weekend. Als u een bestelling plaatst na 15:00 uur op een vrijdag, wordt de bestelling op de volgende maandag verwerkt.

Het datum van levering is afhankelijk van uw locatie, de locatie van de leverancier en uw snelle betaling. Algemene levertijd is maximaal 18 werkdagen (maandag-vrijdag).

Onze online apotheek is niet verantwoordelijk voor de vertraging van de levering als gevolg van overmacht (zoals langdurige verwerking of staking op het postkantoor, het terugzenden van de goederen, het ontbreken van de kennisgeving van een mislukte levering, enz.).

Belangrijk: Zorg ervoor dat uw e-mailadres correct is, zodat u altijd de actuele status (bestelling, betaling en verzendbevestiging) van uw bestelling via e-mail in de gaten kunt houden. Houd er ook rekening mee dat als het e-mail adres onjuist is opgegeven en ons team niet op tijd hiervan op de hoogte is gesteld, een derde persoon de informatie over uw bestelling in bezit kan krijgen.

Bij onvolledige betaalgegevens  of leveringsinformatie, kan de levering worden uitgesteld in afwachting van verduidelijking.

Zorg ervoor dat u tijdens het afrekenen het juiste factuuradres en afleveradres in voert. Was ten tijde van de bestelling een onjuist afleveradres bekend  en had de bestelling al moeten worden verzonden, dient de klant onze medewerkers deze zaak in te lichten en te assisteren.

Mochten er vragen over de verwerking van uw bestelling zijn, kan de levering worden uitgesteld in afwachting van het antwoord op deze vragen.

Wij leveren aan de meeste landen in de wereld. Als u uw land in niet onze lijst kunt vinden, neem dan contact met ons op via e-mail.

Wij sturen de goederen op in een witte, gewatteerde, discrete envelop.

Wij leveren de producten uitsluitend uit EU-landen, dus we hebben normaalgesproken geen problemen met de douane. Het kan wel gebeuren dat een pakket blijft liggen bij de douane. Houd er rekening mee dat we geen Duits bedrijf zijn en geen verantwoordelijkheid voor de douane regelgeving in het land van bestemming kunnen overnemen.

Verzending naar pakketstations of postbus

Als u de levering bij een pakketstation of postbus wilt laten bezorgen, selecteert u dan de optie reguliere verzending. Dit is absoluut noodzakelijk, omdat het technisch niet mogelijk is om een ​​aangetekende brief te sturen naar een pakketstation of postbus.


Foutief verzendadres

Zorg ervoor dat u het juiste afleveradres heeft ingevuld op het bestelformulier. Wij raden u aan uw de informatie omtrent uw bestelling opnieuw te controleren, voordat u de bestelling verstuurd. Elke fout kan leiden tot de niet-levering van het product. Als u na het bestellen toch opmerkt dat het adres niet correct is ingevoerd, neem zo snel mogelijk contact op om ons hierover te infomeren.